بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





قاتل زن جوان خودش را حلق‌آویز کرد

قاتل زن جوان خودش را حلق‌آویز کرد

سرهنگ حسین حسین زاده دراین باره گفت: تیر ماه سال گذشته فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان اعلام کرد که دختر ۲۶ ساله اش که به تازگی از همسرش جدا شده در ششم تیرماه از منزل استیجاری  خود خارج شده و خبری از وی در دست نیست.

وی افزود: با اظهارات پدر این زن جوان تلاش برای جست وجوی وی آغاز شد اما تمام این تلاش ها بی نتیجه بود تا اینکه کارآگاهان با اقدامات ویژه پلیسی و در تحقیقات صورت گرفته یکی از دوستان وی عنوان داشت، شب ششم تیرماه مقتول با حالتی بسیار نگران و مضطرب به دیدارش آمده و گفته که یک نفر مدت زیادی است که برایش مزاحمت ایجاد می کند و قصد جان وی را دارد و سپس از منزلش خارج شد و از آن تاریخ به بعد دیگر او را ندیده است.

وی اضافه  کرد: تحقیقات از دوستان و همکاران دیگر زن جوان نیز نشان داد که او بار ها عنوان داشته، اگر برایش اتفاقی افتاد مسبب اصلی کیست و از طرفی همسایگان این زن نیز شب ششم تیرماه شخصی با مشخصات شبیه به مظنون در حال تردد مقابل منزل فرد مفقود شده را مشاهده کرده بودند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمام اتهامات متوجه مظنون بود و کارآگاهان یقین داشتند که رشته اصلی راز مفقود شدن این زن در دست او است، وی به پلیس آگاهی احضار و تحت بازجویی قرار گرفت اما با منکر شدن هرگونه برخوردی با مقتول مدعی شد که در ۲۶ تیرماه در شهرستان دیگری بوده و اصلاً در اصفهان حضور نداشته است.

رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه به رغم تناقض گویی های تنها مظنون پرونده وی به دلیل کافی نبودن مدارک و مستندات لازم آزاد شد، عنوان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه در تاریخ ۲۵ آذرماه سال ۱۳۹۰ جمجمه یک انسان توسط یکی از شهروندان در زمین های خاکی محور اتوبان اصفهان- شیراز پیدا شد و پزشکی قانونی جمجمه را متعلق به زنی ۲۶ ساله اعلام کرد که در کمتر از شش ماه پیش بر اثر وارد شدن ضربه سختی بر سرش به قتل رسیده است.

وی ادامه  داد: با توجه به شباهت های فراوان بین جمجمه پیدا شده با مشخصات زنی که پلیس به دنبال او بود، تحقیقات و آزمایش های لازم برای اثبات این فرضیه از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان آغاز شد و سرانجام پس از چندین ماه کار ویژه مشخص شد که این جمجمه متعلق به دختر گمشده است.

وی گفت: با محرز شدن قتل این زن جوان کارآگاهان با توجه به اظهارات ضد و نقیض تنها مظنون پرونده و کشف موارد جدیدی از اسناد و مدارک از طرف وی با نیابت قضایی به شهرستان مورد نظر رفته تا او را دستگیر کنند اما نامبرده با روشن  شدن حقیقت پیش از رسیدن مأموران خود را در یکی از باغ های اطراف شهر حلق آویز کرد و این گونه به تناقض گویی هایش در رابطه با قتل دختر جوان پایان داد.

حسین زاده با عبرت آموز دانستن این پرونده، گفت: کسانی که مرتکب قتل نفس می شوند و برای مخفی کردن موضوع دست به هر کاری می زنند تا فردی بویی از ماجرا نبرد، باید بدانند که ماه هرگز پشت ابر نمی ماند و قاتل هر چقدر هم که حرفه ای و کارکشته باشد، باز سرانجام رازش برملا شده و در بین مردم رسوا خواهد شد و باید در برابر دادگاه عدل الهی پاسخگو باشد که به چه گناهی حق حیات را از یک نفر گرفته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:53 | |